Kullanıcı Adı
   
   Şifre
   
     Üye Ol | Şifre ?
   
   
 
Kan grubunuz nedir ?
A Rh ( + ) , ( - )
B Rh ( + ) , ( - )
AB Rh ( + ) , ( - )
0 Rh ( + ) , ( - )
Kan grubumu bilmiyorum.
Bu ankete 68598 kişi katıldı.
Diğer Anketler
   
   Online Kullanıcı : 18
   Bugün : 3609
   Toplam : 10819126
   
 
Soru Bilgileri
 Soru No : 3462
 Kullanıcı : Gizli
 Tarih : 28 Temmuz 2010 17:26:44
 Durum : Cevaplandı
testiste kızarıklık

hocam iyi çalışmalar;
hocam testis bölgesinde 1-2 aydır kızarıklık yasıyorum.dermatoloji uzmanına muayene tahrişe benziyor diyerek advantan losyon verdi kullandım ama faydası olmadı.tekrar başvurdum kan tahllileri istendi hepsi gayet normal çıktı gayet iyi hiç bi sorun yok dedi.pudra kullanmamı önerdi.kullandım biraz rahatladım gibi ama şimdi tekrar başladı ne yapacağımı bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
not:hocam 5 aydır selectra 15 mg depresan kullanıyorum dermatoloji uzmanımım bu ilacın etkilemiş olabileceğini söyledi bırakmamı tavsiye etti .ancak ilacı 1 ay daha kullanmam gerekiyor.sonucta ben bu ilac 5 aydır kullanıyorum ve şikayetlerim 1-2 aydır var sizce neden bu olabilirmi saygılarımla
Soru Cevabı
Testiste kızarıklık yapan bazı hastalıklar vardır .

1- Epididimit : testislerde büyüme, testis derisinde kızarıklık, testislerde şiddetli ağrı, testislerde hassasiyet gibi şikayetlere neden olur.

2-Orşit : : Yüksek ateş, testislerde büyüme, testislerde hassasiyet, testis derisinde kızarıklık, testis derisinde kalınlaşma gibi şikayetlere neden olur.

3- Travmatik hidro veya hematosel

4- testis torsiyonu,

5- testis ve epididim eklerinin torsiyonları ,

6- orşiepididimitis,

7- boğulmuş kasık fıtığı,

8- idiopatik skrotal ödem

9- skrotumun yağ nekrozu

10- kızarıklık testiste değilde , skrotum dediğimiz "torba" nın derisinde ise ; pişik veyahutta

11- mantar olabilir.

Hülasa ; şikayetinizin devam etmesi halinde veya ağrı, yanma, sızı, ateş gibi şikayetlerin başlaması halinde , hastalığınızın net olarak teşhis edilebilmesi için :

1-öncelikle bizzat bir üroloji uzmanına ,
2- testisi değilde torba derisini ilgilendiren bir sorun varsa , bizaat bir dermatoloji uzmanına muayene olmanızı öneririm.

geçmiş olsun , acil şifalar dilerim.
 
 
   TV de Dr. Ümit HAZAR
   FİZİK TEDAVİ SİTESİ
   OSTEOARTRİT (KİREÇLENME)
   ÇOCUKLARDA DÜZ TABANLIK
   BEL FITIĞINDA AKUPUNKTURLA TEDAVİ
   BEL AĞRILARINDAN KORUNMA PRENSİPLERİ
   BEL FITIĞINDA AMELİYAT NİÇİN TAM SONUÇ VERMEZ?
   Lazer şifa dağıtıyor
   Omuz ağrısının sebebleri
   Bacak ve ayak uyuşma nedenleri
   Uyku hastalıkları
   Horlama
   Sporun zararları
   behçet hastalığı
   Kireçlenme (Dejeneratif artrit)
   Romatizma Nedir?
   ÇEKİÇ PARMAK (BEYZBOLCU PARMAĞI)
   ULNAR SİNİR SIKIŞMASI
   Egzersiz Kasları Nasıl Güçlendirir
   FİBROMYALJİ
   KABIZLIK
   ÇOCUK VE GENÇLERDE SKOLYOZ
   A dan Z ye İlkyardım
   BOYUN FITIĞI
   MENISKUS
Tümünü Görmek İçin Tıklayın